czwartek, 3 lipca 2014

Seventy Tree

Miało być o czymś innym, ale w ostatniej chwili natknęłam się na plakaty Seventy Tree. Zachwyciły mnie tak bardzo, że muszę podzielić się z Wami tym odkryciem jak najszybciej.
Prezentowane plakaty i grafiki są dziełami brytyjskiej ilustratorki Kerry Layton, która tworzy je z wielką pasją od 2010 roku. Jej prace odzwierciedlają silne zamiłowanie do niebanalnych form, koloru i geometrii. Są efektem połączenia tradycyjnych rysunków wykonanych ołówkiem i długopisem z techniką komputerową.
Jestem pewna, że te nieco żartobliwe dzieła przypadną do gustu zarówno najmłodszym koneserom sztuki jak i ich rodzicom.

Plakaty 50x70 cm




Grafiki A3



Grafiki A4


Jestem szczerze zauroczona tymi obrazkami.  A Wy co o nich sądzicie? Czy tylko ja oszalałam na ich punkcie?


fot. seventytree.bigcartel.com


2 komentarze:

  1. A czy te cuda można gdzieś kupić?? Mi się podobają grafiki A3, szczególnie ta z napisem SMILE :D Ale wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrane plakaty są dostępne w polskich sklepach internetowych, np.:
    http://www.kapibara.com.pl/pl/35-plakaty?n=60&id_category=35
    http://mofflo.pl/pl/produkty/marki/seventy-tree
    Całą kolekcję znajdziecie bezpośrednio na stronie www.seventytree.com
    Przyznaję, wszystkie obrazki są piękne, a wybór bardzo, bardzo ciężki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...